研究者検索結果一覧 張 巧韵 張 巧韵ザン チァオイン (Chang Connie) ダウンロードする帳票の形式を下記より選択して下さい 「教育研究等環境」形式 「文科省帳票様式第4号 ①履歴書」形式 「文科省帳票様式第4号 ②教育研究業績書」形式 「教員名簿」形式 基本情報 所属武蔵野大学 グローバル学部 グローバルビジネス学科 教授学位PhD(Warwick Business School)Master's Degree("University of Surrey, United Kingdom")J-GLOBAL ID201001096028222145researchmap会員ID6000024124 研究キーワード 4 Satisfaction Quality カントリーオブオリジン 知覚価値設定 研究分野 2 人文・社会 / 商学 / Marketing 人文・社会 / 商学 / マーケティング 経歴 5 2024年4月 - 現在 武蔵大学 グローバル学部 グローバルビジネス学科 教授 2017年9月 - 2024年3月 武蔵野大学 グローバル学部 グローバルビジネス学科 准教授 2015年4月 - 2017年3月 Meiji University Graduate School of Business Administration Associate Professor 2010年2月 - 2015年3月 Meiji University Graduate School of Business Administration Assistant Professor 2008年9月 - 2010年1月 Coventry University, United Kingdom 学歴 4 2003年9月 - 2008年7月 Warwick Business School, University of Warwick, United Kingdom Graduate School, Division of Business Administration Services Marketing 2001年9月 - 2002年12月 University of Surrey, United Kingdom Graduate School, Division of Business Administration MSc in Marketing Management 1999年7月 - 2000年6月 Swiss Hotel Management School Les Roches Faculty of Management PGDip in Hospitality 1994年9月 - 1998年6月 Chinese Culture University Faculty of Management BBA in Tourism Industry BSc in Applied Living Science 委員歴 6 2003年9月 - 現在 Academy of Marketing 2003年 - 現在 The Institute for Operations Research and the Management Science 2003年 - 現在 The Academy of Marketing Science 2003年 - 現在 European Marketing Academy 2003年 - 現在 American Marketing Asssociation 2002年10月 - 現在 The Chartered Institute of Marketing 1 論文 19 高級ブランド品の顧客価値認識の研究 8 55-72 2024年3月 How Price, Quality and Risk Create Customer-perceived Value: The Moderation Role of COO Lable Effect Connie Chang Journal of Musashino University Creating Happiness Incubation 6 18-34 2023年5月 An Exploratory Study of Family Employees in Taiwanese Owned Chinese Family Businesses Yu-Hsu (Sean) Hsu, Connie Chang The Journal of Organization and Discourse 3 12-19 2023年4月30日 査読有り Testing the Nomological Net of Customer-perceived Value Concepts and the Role of Customer Satisfaction Connie Chang The MBS Review 19 41-49 2023年3月 The Effect of Non-Monetary Elements of Price on Cusotmer-Perceived Value Connie Chang Global Studies 7 33-50 2023年3月 もっとみる 講演・口頭発表等 20 The Effect of Price, Quality, Risk and COO On Customer-perceived Value Connie Chang The 45th Annual ISMS Marketing Science Conference Purchasing Luxury Goods: The Effect of Price, Quality, Risk and Country-of-Origin (COO) Label on Customer-perceived Value Connie Chang The 40th EBES Conference 2022年7月6日 原産国表示(COOL)が顧客の知覚価値にどのように影響するかに関する研究 武蔵野大学しあわせ研究所 第6回Happiness Meeting 2021年11月17日 以人工智慧協同教學之初探ー以智慧音箱為個案分析 張 巧韵 文創產業韌性與回復力研討會 2020年12月11日 A Preliminary Study of Factors Affecting the Spread and Resistance of Consumers’ Use of AI Customer Service-Taking Book.com.tw Online Bookstore as an Example Yu-Kai, Huang, Connie Chang, Wu, Li, Wei-Shang, Fan 2nd Artificial Intelligence and Cloud Computing Conference 2019年12月18日 もっとみる 担当経験のある科目(授業) 8 Marketing Management (International University of Japan) Customer Relationship Marketing (International University of Japan) Distribution Economy (International Christian University) International Marketing (International Christian University) Modern Consumer Culture and Society: International Marketing (Rikkyo University) もっとみる 所属学協会 6 The Chartered Institute of Marketing (Professional) The Academy of Marketing Science American Marketing Association Academy of Marketing European Marketing Academy もっとみる 共同研究・競争的資金等の研究課題 5 A Comparative Study of Mechanisms of Recruiting and Retaining Non-family Employees in Family Business in Japan and Taiwan: An Institutional Approach JSPS Kakenhi (C) 2021年4月 - 2024年3月 Yu-Hsu Hsu and Connie Chang A Comparative Study of How Country-of-Origin Label Influences Customer-Perceived Value Musashino University Creating Happiness Incubation 2022年4月 - 2023年3月 Connie Chang, Yu-Hsu Hsu 原産国の表示が顧客の知覚価値にどのように影響するかに関する研究 武蔵野大学しあわせ研究所 2021年4月 - 2022年3月 A Cross-Sectional Multi-Country Study of Country-of-Origin (COO) in Services Industries: Comparing and Validating the COO Model JSPS Kakenhi (C) 2015年4月 - 2018年3月 張巧韵, と 許佑旭 A Contemporary Country-of-Origin Framework: Conceptualising, Evaluating and Measuring JSPS Kakenhi (C) 2011年4月 - 2014年3月 張巧韵, と, 許佑旭 と Joseph F Hair Jr
張 巧韵ザン チァオイン (Chang Connie) ダウンロードする帳票の形式を下記より選択して下さい 「教育研究等環境」形式 「文科省帳票様式第4号 ①履歴書」形式 「文科省帳票様式第4号 ②教育研究業績書」形式 「教員名簿」形式 基本情報 所属武蔵野大学 グローバル学部 グローバルビジネス学科 教授学位PhD(Warwick Business School)Master's Degree("University of Surrey, United Kingdom")J-GLOBAL ID201001096028222145researchmap会員ID6000024124 研究キーワード 4 Satisfaction Quality カントリーオブオリジン 知覚価値設定 研究分野 2 人文・社会 / 商学 / Marketing 人文・社会 / 商学 / マーケティング 経歴 5 2024年4月 - 現在 武蔵大学 グローバル学部 グローバルビジネス学科 教授 2017年9月 - 2024年3月 武蔵野大学 グローバル学部 グローバルビジネス学科 准教授 2015年4月 - 2017年3月 Meiji University Graduate School of Business Administration Associate Professor 2010年2月 - 2015年3月 Meiji University Graduate School of Business Administration Assistant Professor 2008年9月 - 2010年1月 Coventry University, United Kingdom 学歴 4 2003年9月 - 2008年7月 Warwick Business School, University of Warwick, United Kingdom Graduate School, Division of Business Administration Services Marketing 2001年9月 - 2002年12月 University of Surrey, United Kingdom Graduate School, Division of Business Administration MSc in Marketing Management 1999年7月 - 2000年6月 Swiss Hotel Management School Les Roches Faculty of Management PGDip in Hospitality 1994年9月 - 1998年6月 Chinese Culture University Faculty of Management BBA in Tourism Industry BSc in Applied Living Science 委員歴 6 2003年9月 - 現在 Academy of Marketing 2003年 - 現在 The Institute for Operations Research and the Management Science 2003年 - 現在 The Academy of Marketing Science 2003年 - 現在 European Marketing Academy 2003年 - 現在 American Marketing Asssociation 2002年10月 - 現在 The Chartered Institute of Marketing 1 論文 19 高級ブランド品の顧客価値認識の研究 8 55-72 2024年3月 How Price, Quality and Risk Create Customer-perceived Value: The Moderation Role of COO Lable Effect Connie Chang Journal of Musashino University Creating Happiness Incubation 6 18-34 2023年5月 An Exploratory Study of Family Employees in Taiwanese Owned Chinese Family Businesses Yu-Hsu (Sean) Hsu, Connie Chang The Journal of Organization and Discourse 3 12-19 2023年4月30日 査読有り Testing the Nomological Net of Customer-perceived Value Concepts and the Role of Customer Satisfaction Connie Chang The MBS Review 19 41-49 2023年3月 The Effect of Non-Monetary Elements of Price on Cusotmer-Perceived Value Connie Chang Global Studies 7 33-50 2023年3月 もっとみる 講演・口頭発表等 20 The Effect of Price, Quality, Risk and COO On Customer-perceived Value Connie Chang The 45th Annual ISMS Marketing Science Conference Purchasing Luxury Goods: The Effect of Price, Quality, Risk and Country-of-Origin (COO) Label on Customer-perceived Value Connie Chang The 40th EBES Conference 2022年7月6日 原産国表示(COOL)が顧客の知覚価値にどのように影響するかに関する研究 武蔵野大学しあわせ研究所 第6回Happiness Meeting 2021年11月17日 以人工智慧協同教學之初探ー以智慧音箱為個案分析 張 巧韵 文創產業韌性與回復力研討會 2020年12月11日 A Preliminary Study of Factors Affecting the Spread and Resistance of Consumers’ Use of AI Customer Service-Taking Book.com.tw Online Bookstore as an Example Yu-Kai, Huang, Connie Chang, Wu, Li, Wei-Shang, Fan 2nd Artificial Intelligence and Cloud Computing Conference 2019年12月18日 もっとみる 担当経験のある科目(授業) 8 Marketing Management (International University of Japan) Customer Relationship Marketing (International University of Japan) Distribution Economy (International Christian University) International Marketing (International Christian University) Modern Consumer Culture and Society: International Marketing (Rikkyo University) もっとみる 所属学協会 6 The Chartered Institute of Marketing (Professional) The Academy of Marketing Science American Marketing Association Academy of Marketing European Marketing Academy もっとみる 共同研究・競争的資金等の研究課題 5 A Comparative Study of Mechanisms of Recruiting and Retaining Non-family Employees in Family Business in Japan and Taiwan: An Institutional Approach JSPS Kakenhi (C) 2021年4月 - 2024年3月 Yu-Hsu Hsu and Connie Chang A Comparative Study of How Country-of-Origin Label Influences Customer-Perceived Value Musashino University Creating Happiness Incubation 2022年4月 - 2023年3月 Connie Chang, Yu-Hsu Hsu 原産国の表示が顧客の知覚価値にどのように影響するかに関する研究 武蔵野大学しあわせ研究所 2021年4月 - 2022年3月 A Cross-Sectional Multi-Country Study of Country-of-Origin (COO) in Services Industries: Comparing and Validating the COO Model JSPS Kakenhi (C) 2015年4月 - 2018年3月 張巧韵, と 許佑旭 A Contemporary Country-of-Origin Framework: Conceptualising, Evaluating and Measuring JSPS Kakenhi (C) 2011年4月 - 2014年3月 張巧韵, と, 許佑旭 と Joseph F Hair Jr