研究者検索結果一覧 モデル クリストファー ルイス モデル クリストファー ルイスモデル クリストファー ルイス (Christopher Louis Modell) ダウンロードする帳票の形式を下記より選択して下さい 「教育研究等環境」形式 「文科省帳票様式第4号 ①履歴書」形式 「文科省帳票様式第4号 ②教育研究業績書」形式 基本情報 所属成蹊大学 国際教育センター 常勤講師学位MA TESOL(2007年1月 San Francisco State University)J-GLOBAL ID202001000365600585researchmap会員IDR000003766 研究キーワード 1 比喩、歌、目標設定 研究分野 1 人文・社会 / 外国語教育 / 比喩、歌、目標設定 論文 4 Teaching Metaphor at the Tokai University Gakuen English Olympics Christopher Modell The Report (37) 89-95 2017年11月 筆頭著者 Teaching Multiple Skills through Songs Christopher Modell CELE Journal (22) 105-120 2014年3月 筆頭著者 An Evaluation of Four Corners in Asia University's Freshman English Program 英語教育研究所紀要(CELE Journal) 22(22) 1-15 2014年3月 筆頭著者 Goal Setting in the Freshman English Classroom Modell Christopher 英語教育研究所紀要(CELE Journal) 19(18) 1-14 2011年3月 講演・口頭発表等 13 Speak Up: Two Techniques to Increase Student Engagement and Participation Christopher Modell JALT CUE Conference 2023年9月16日 Zoom Chat With Teachers: Student Views of an Online Self-Access Lounge Christopher Modell, Quenby Hoffman Aoki JALT International Conference 2022年11月13日 Zoom Chat with Teachers: Student Perspectives and Transitions in an Online Self-Access Lounge Quenby Hoffman Aoki, Christopher Modell CamTESOL Conference on English Language Teaching 2022年2月20日 Zoom Chat with Teachers: Student Experiences in an Online Self-Access Lounge Christopher Modell, Quenby Hoffman Aoki HiJALT (Hiroshima JALT) 2021 Conference 2021年12月18日 Learner Perspectives in an Online Self-Access Lounge Quenby Hoffman Aoki, Christopher Modell JALT CUE 2021 2021年9月11日 Teaching Metaphor: Concepts and Ideas for Instructors Christopher Modell CamTESOL Conference on English Language Teaching 2021年2月6日 Emergency Remote Teaching: Challenges and Successes Christopher Modell CamTESOL Conference on English Language Teaching 2021年2月5日 Creating Opportunities for Learner Agency 2019年11月3日 Teaching Metaphor: Concepts and lesson ideas Modell, Christopher 2019年2月23日 Teaching Metaphor: Concepts and language Modell, Christopher JALT National Conference 2018 2018年11月26日 An Inclusive Approach to Curricular Change Cheetham, Catherine, Livingston, Matthew, Modell, Christopher, Nishikawa, Megumi, Shrosbree, Mark JALT National Conference 2018 2018年11月24日 Beyond Poetry: Teaching Metaphor Modell, Christopher ExcitELT Conference 2018年5月6日 Melody, Harmony, Autonomy: Teaching Multiple Skills through Songs Modell, Christopher CamTESOL 2016 2016年2月20日 1 所属学協会 3 2021年5月 - 現在 Japan Association of Language Teachers (JALT) 2012年3月 - 現在 TESOL International Association 2011年11月 - 2021年3月 Japan Association of Language Teachers (JALT)
モデル クリストファー ルイスモデル クリストファー ルイス (Christopher Louis Modell) ダウンロードする帳票の形式を下記より選択して下さい 「教育研究等環境」形式 「文科省帳票様式第4号 ①履歴書」形式 「文科省帳票様式第4号 ②教育研究業績書」形式 基本情報 所属成蹊大学 国際教育センター 常勤講師学位MA TESOL(2007年1月 San Francisco State University)J-GLOBAL ID202001000365600585researchmap会員IDR000003766 研究キーワード 1 比喩、歌、目標設定 研究分野 1 人文・社会 / 外国語教育 / 比喩、歌、目標設定 論文 4 Teaching Metaphor at the Tokai University Gakuen English Olympics Christopher Modell The Report (37) 89-95 2017年11月 筆頭著者 Teaching Multiple Skills through Songs Christopher Modell CELE Journal (22) 105-120 2014年3月 筆頭著者 An Evaluation of Four Corners in Asia University's Freshman English Program 英語教育研究所紀要(CELE Journal) 22(22) 1-15 2014年3月 筆頭著者 Goal Setting in the Freshman English Classroom Modell Christopher 英語教育研究所紀要(CELE Journal) 19(18) 1-14 2011年3月 講演・口頭発表等 13 Speak Up: Two Techniques to Increase Student Engagement and Participation Christopher Modell JALT CUE Conference 2023年9月16日 Zoom Chat With Teachers: Student Views of an Online Self-Access Lounge Christopher Modell, Quenby Hoffman Aoki JALT International Conference 2022年11月13日 Zoom Chat with Teachers: Student Perspectives and Transitions in an Online Self-Access Lounge Quenby Hoffman Aoki, Christopher Modell CamTESOL Conference on English Language Teaching 2022年2月20日 Zoom Chat with Teachers: Student Experiences in an Online Self-Access Lounge Christopher Modell, Quenby Hoffman Aoki HiJALT (Hiroshima JALT) 2021 Conference 2021年12月18日 Learner Perspectives in an Online Self-Access Lounge Quenby Hoffman Aoki, Christopher Modell JALT CUE 2021 2021年9月11日 Teaching Metaphor: Concepts and Ideas for Instructors Christopher Modell CamTESOL Conference on English Language Teaching 2021年2月6日 Emergency Remote Teaching: Challenges and Successes Christopher Modell CamTESOL Conference on English Language Teaching 2021年2月5日 Creating Opportunities for Learner Agency 2019年11月3日 Teaching Metaphor: Concepts and lesson ideas Modell, Christopher 2019年2月23日 Teaching Metaphor: Concepts and language Modell, Christopher JALT National Conference 2018 2018年11月26日 An Inclusive Approach to Curricular Change Cheetham, Catherine, Livingston, Matthew, Modell, Christopher, Nishikawa, Megumi, Shrosbree, Mark JALT National Conference 2018 2018年11月24日 Beyond Poetry: Teaching Metaphor Modell, Christopher ExcitELT Conference 2018年5月6日 Melody, Harmony, Autonomy: Teaching Multiple Skills through Songs Modell, Christopher CamTESOL 2016 2016年2月20日 1 所属学協会 3 2021年5月 - 現在 Japan Association of Language Teachers (JALT) 2012年3月 - 現在 TESOL International Association 2011年11月 - 2021年3月 Japan Association of Language Teachers (JALT)
【連絡事項】 成蹊大学専任教員各位 Ufinityにログイン後、「編集」ボタンを押した際に「権限が不正」というエラーメッセージが生じた際は、総合企画課までご連絡ください。 総合企画課:kikaku@jim.seikei.ac.jp